JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svensk dressyrseger i USA
Comebacken med mästerskapshästen Don Auriello gick utmärkt. Tinne Vilhelmsson Silfvén vann Grand Prix-klassen i världscupdressyren i Wellington, USA. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://kkuriren.se/sport/ttsport/1.3744240
Moderator
Hästnyheter
Idag inleds dressyrens världscupfinal på Gothenburg Horse Show. Det börjar med Grand Prix och avgörs i lördagens kür. Sverige...
Hästnyheter
Tinne Vilhelmson Silfvén knep värdefulla världscuppoäng i dressyr i Stuttgart. Hon och hästen Don Auriello slutade sexa efter en bra...
Hästnyheter
Tinne Vilhelmson Silfvén och Benetton Dream vann lördagens Grand Prix i Wellington, USA. Det var hingstens första tävling på ett år. ...
Hästnyheter
Sent på torsdagskvällen, svensk tid, tog Tinne Vilhelmson Silfvén och Paridon Magi en pallplats i den femstjärniga Grand Prix-klassen i...
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Ja fast det är väl självklart? Indexet visar väl någon slags genomsnittlig förvärvning, alla fattar väl att det finns ston med i bilden...
MiniLi
1 minut sedan
Svar: 95
Visningar: 6 996
Avel
Besiktning nödvändig?
Hästvård Det är ju inte bara rörelseapparaten utan även annat som undersöks på en besiktning. Ögonsjukdomar, hjärtsjukdomar och annat kan ibland...
Nevermind
Idag kl 19:39
Svar: 22
Visningar: 1 076
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har också ridit 8åringen igen, som för övrigt har Jazz nära i stammen precis som min egna. Och helt ärligt känner jag igen många av...
MattiZ
Idag kl 18:55
Svar: 1 529
Visningar: 120 868
Grenar