Svensk vinnare 2007

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Audur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 905
A

Audur

Villka ska till Österbybruk och satsa på att bli svenska vinnare 2007?

Sv: Svensk vinnare 2007

Jag ska dit med Stromboli, Cassandra och Titania.

Förhoppningsvis går det bra för dem där, men man vet ju aldrig ;)

Har ställt för "min" domare nu i januari i Göteborg. Kom tvåa bt med ck. Chansar på en bättre placering i Österbybruk....

Skulle tro att det tar två timmar att köra ifrån Stockholm, norr ut...

Den utställningen står uppskriven i kalendern, ja - dock satsar vi nog inte på någon sådan där tjusig titel ;) Det är vi inte tillräckligt morska för :p

Om jag inte missminner mig så ställer vi på lördagen, så då ses vi kanske någonting.
Har du tid över är du välkommen att ställa Harry, jag tänkte nämligen försöka leja bort det. ;) :p :D

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 357
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk ridsporthistoria kan skrivas i Basel. Henrik von Eckermann har chansen att vinna hoppningens världscupfinal för tredje året i...
Svar
0
· Visningar
82
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 543
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
693
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka