Svenska fall för FBI

Nebraska

Trådstartare
Jag ska erkänna, jag har sett var enda avsnitt. Visserligen mest gömd bakom skämskudden, men ändå.
Jag är slaget helt med häpnad. Hur tänker tv4 som sänder detta? Vill de slå svenskt rekord i stämningar? Eller är de cyniska nog med att räkna med att ingen av de utpekade kommer gå till rättegång?

( För er som inte sett programmet så går det ut på att en svensk och amerikansk utredare går igenom gamla mordfall. Och i varje avsnitt så pekas också deras misstänkte mördare ut mycket tydligt. )

Sen förstår jag inte programmets titel heller. För det finns ingen mer anknytning till FBI än att den amerikanska utredaren jobbade för FBI för åtta år sedan-,
 
Fattar inte hela idén? De får ju liksom inget avslut, de säger att de tror att en viss person gjorde det och sen... inget mer?
Sen lite OT men han svenska gubbens engelska...???? :nailbiting::rofl::rofl::rofl:
 
Jag blev illa till mods av att de pratar om folk på så sätt att andra omkring kommer veta vem det är... Dvs att de är säkra på vem som gjorde det..
 
Jag blev illa till mods av att de pratar om folk på så sätt att andra omkring kommer veta vem det är... Dvs att de är säkra på vem som gjorde det..
"Öh, du! Vi vill prata om mordet på xxxxx"
"Det är redan avklarat."
"Har du inget att dölja kan du ju lika gärna prata lite?"

Eh, ja, just det :grin:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp