Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet att de finns sysjälvtrådar redan, och letat igenom dom men de flesta är rejält utdaterade med "döda bilder" och länkar. Jag håller på att bli galen på att leta barbackasadlar/paddar och funderade på att sy egen. Christ horsedream är den enda jag tyckt om men efter att ha spenderat en hel hög tusenlappar senaste tiden har nyinköp av sådan inte blivit aktuell, Men någonstans känns de som om de inte vore så svårt att göra en? Min tanke är att man köper en svart vojlock som grund, dubbelsyr stroppar och gör hål på på bägge sidor, sen sätter fast sits och handtag ovanpå (tänkte inte ha stigläderfästen) Men hur gör man själva sitsen och hur högt upp ska man sy fast stropparna?
Sidorna i den senare delen av barbackasadel-tråden funkar fortfarande bra med bilder och allt där finns jättebra beskrivningar på hur man gör (med bilder)
Nu vet jag inte alls hur mycket du tänkt spendera men om du söker på barbacka på Tradera.se så finns det några barbackapaddar där. Jag köpte nyligen den röda med undersida i ull och tycker den är helt perfekt Inga direkt stöd men man sitter stadigt på den och i mitt fall var jag ute efter vaddering mellan mig och hästen som är lite spetsig över rygg och manke.
Hej Köpte en med men måste tyvärr sälja den vidare då den inte funkar alls för hästen Hittat ride on pad som inte var så dyra så tänkte kika lite på dom
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...