Sy fickor i shabraket?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kbr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 763
K

kbr

Hej har skulle behöva sy fickor på mina shabrak för nu har det vissat sig att min häst är olika bygd på sidorna. Ni som har gjort sadelpadar till era bomfria hur har ni gjort? Vilket marerial har ni gjort fickorna av? Har ni några bilder? Ska ha det under min star-trekk comfort
Tyvärr går jag oftast inte ihop med symaskiner men ska få hjälp.
:bow: Tips:bow: Tips :bow: Tips :bow:

MVH Karin

Sv: Sy fickor i shabraket?

Hm, jag vet att jag sett någon tråd om det förut här på Utrustning. Jag har lite samma planer som du, faktiskt. Precis innan jag köpte min bomlösa sadel köpte jag ett schabrak i en jättehärlig blå färg. Skulle vilja göra om det så att jag kan använda det också.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 499
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 522
Senast: Milosari
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 248
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025