M

maiden

Jag vill ha tips på vad man kan sy själv till hästen!

Jag har sytt:
Sadelöverdrag (jättbra!!)
Schabrak
Vojlock
Nosludd :smirk:

Vet att man kan sy:
Täcken
Ländtäcken

Men något annat??? :confused:
 
Alla sorters reflexer om du köper reflexband. De går ofta sönder och försvinner då är det bra att ha många.
 
ännu fler reflexer *hum* kanske får det plats en svansreflex :D har ganska mycket reflexer redan... Men jag vill ha en tränsreflex som räcker runt hackamoret iofs...

Benlindor kan man ju oxå så, men jag behöver inte fler.
 
Det finns två bra böcker som heter: Make you own horse clothing och Make your own horse equipment, författare Jean Perry utgiven av förlaget J A Allen. Jag köpte dom på Hästbokhandeln
 

Liknande trådar

Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
530
Senast: Leeelot
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
591
Utrustning Hej! Jag har en rockard jag just renoverat och planen är att ha den inomhus. Däremot är det inte helt klart om jag får/kan bevara den...
Svar
4
· Visningar
454
Senast: Ace
·
Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
602
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp