Systemkamera!! X)

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Paoo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 012
Sv: Systemkamera!! X)

Ja det har du. Var du fått det ifrån vet jag ej. Det närmsta du kommer är att kitobjektivet har bildstabilisering.

Jag kan faktiskt inte svara på det av egen erarenhet, jag gick in och jämförde kamerorna på NetonNet's hemsida!
Och där står det iaf att D60 inte har bildstabilisator, men visst det kan ju stå fel är ju bara att forska i det!

Jag kan faktiskt inte svara på det av egen erarenhet, jag gick in och jämförde kamerorna på NetonNet's hemsida!
Och där står det iaf att D60 inte har bildstabilisator, men visst det kan ju stå fel är ju bara att forska i det!
Kamerahuset har det inte, utan det sitter i objektivet, alltså kan de inte skriva att D60 har bildstabilisering.

Ja så diskuterar man kameror som är utbytbara objektiv på så kan man ju säga att den inte har bildstabilisator då det krävs att den har ett objektiv som har det?

*nyfiken*

Hejsan!
Min kompis har en d60 som jag har fotat lite med, jätte bra kamera nog men själv tycker jag myckket bättre om min canon :angel: :D

Precis. Huset har inte bildstabilisator, så för att få det måste det finnas i objektivet man använder. Samma gäller tex för autofokus.

Då är det fel. VR ligger i objektivet och inte i huset.

Oh shit va många svar! Tack så jättemkt allihopaa :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 430
Senast: Sassy
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 673
Senast: Gunnar
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka