\systemroot\system32\config\security

Gnist

Trådstartare
Sonens dator funkar inte bra och systemåterställning går inte att göra, då det ommer upp att det fattas någon fil/ någon fil är trasig i \systemroot\system32\config\security

Tips eller ideér på hur man reparerar detta? någon :confused:

Senast ändrad:
Sv: \systemroot\system32\config\security

En ominstallation kanske är på sin plats. Men om du kollar exakt vad filen heter så kan du söka via Microsofts sida om problemet.

Sv: \systemroot\system32\config\security

Jag har kollat allt om det och antingen är disken skadad eller så är det några filer som är skadade. Ska få hem en del skivor från datortillverkaren (programmet var redan instalerat vid köp = inga skivor medföljde) som förhoppningsvis ska hjälpa.

Gör de inte det, så är disken skadad och måste bytas ut.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 410
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
734
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka