Bukefalos 28 år!

T. Alsterfeldt

Det var en fin minnesstund i dag. Alla delade sina minnen av Tina, vi skrattade mycket.
20210819_131336.jpg
 
Å, mina tårar rinner och världen har verkligen blivit en fin person fattigare. Thina och jag umgicks mycket en period för länge sedan. Jag har upplevt när hon kunde gå men var också med under perioden när hon blev sämre och hamnade i rullstol och utbildade sin första servicehund. Jag har hjälpt henne med hästarna och Thijs var verkligen en häst som fastnade i ens hjärta. Thina har hållit ridlektioner för mina döttrar som gav dem båda väldigt mycket. Till min bröllopsdag målade hon ett fantastiskt hjärta som hängdes upp över ingången till festlokalen. Här hemma har jag tre kol/blyertsteckningar som hon gjort. Två av dem på mina döttrar och en på min älskade ponnier. Tyvärr tappade jag och Thina kontakten för ca 15 år sen. Om någon vet och orkar berätta hur hon levt och haft det under dessa år mottar jag det med stor tacksamhet 🙏 Vila i frid Thina ❤️❤️❤️
 

Liknande trådar

Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
3 981
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp