ta bort användare?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare tuggummi_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 088
Sv: ta bort användare?

DU lyfter huvudet några cm och läser den nålade tråden högst upp i forumet... ;) ;)

Nej nej - hur man tar bort en användare var det ju.
Ponera att jag vill ta bort Carolus. Då markerar jag hennes namn i presentationen och dubbelklickar. Vips så finns inte Carolus mer. Inte i hela universum.

Förlåt TS jag var bara tvungen att skoja lite.

Man kan inte ta bort ett användarkonto utan struntar bara i att logga in och med tiden så försvinner användarkontot.;)

Det står i den tråden jag hänvisar till... ;)
'
häreller??? Iaf rubriken och så vitt jag vet så står det i inlägg nr 1 skrivet av gunnar
Jag raderar inte längre användarkonton på begäran. Vill man att kontot skall raderas låter man bli att logga in och efter minst ett år sker detta automatiskt.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 675
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 662
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
979
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
347
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025