Ta över ponny till stor häst!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare lilla_myran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 804
L

lilla_myran

Vad gäller för regler för att få ta över ponny till storhästklasser?

Sv: Ta över ponny till stor häst!

tack, så det är bara en hästlicens som gäller inget mer?:rofl:

Du måste fylla 19 det år du ska tävla din ponny som häst, annars är det bara att skaffa ny Licens, tävlar du lokalt behöver du inte göra nått... Kom bara ihåg att hästen inte får tävla som ponny det året, om den inte säljs eller liknande...

Nae, jag fyller 19 år i år, just därför jag ska ta över henne till häst:smirk:

Hade henne under försäljning men funkade inte för andra ryttare i ridning vägrade ens gå framåt eller nånting med dem andra som kom och provred, typisk enmans häst.:cool:

Just därför jag ska ta över till storhäst för att jag VILL fortsätta hoppa och tävla henne:rofl:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: Ketrawzc
·
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
222
Senast: MattiZ
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en behandlingsverksamhet där man även får en hästskötarutbildning. Hon fick först en ponny att ta hand om, något som väckte...
Svar
0
· Visningar
67
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka