Tack och bjud in en vän! Utbruten ur Bukefalos 29 år!

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Som alltid vill jag tacka alla er som är här och gör detta till ett aktivt och trevligt ställe att vara på. Framförallt bör vi alla tacka moderatorerna som är en stor del i att det är trevligt här.

Det finns en sak som jag gärna vill be er om som vi nog alla kan ha nytta av.
Om alla ni som är här kunde fundera på om ni känner en person som inte är aktiv här på sidan som skulle kunna finna glädje av att vara här och/eller skulle kunna bidra till intressanta diskussioner.

Bjud in dem hit!

Tänkte att det här kunde få bli en egen tråd där jag hoppas att ni faktiskt verkligen tänker efter och bjuder in någon till Bukefalos. Kanske vill någon inbjuden dyka in och säga några ord här också?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Idag har det gått 29 år sedan denna sida först blev tillgänglig på internet. Först, lite om vad som hänt det senaste året: Jag har som...
Svar
4
· Visningar
1 598
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter En sak jag vill uppmärksamma en dag som denna är en intressant företeelse och tråd som jag har lite blandade känslor runt. Det handlar...
Svar
11
· Visningar
166
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 957
Senast: ildiko
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
9 230
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈