Täcke med brodyr snabbt!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 797
I

Idka

Skulle behöva ett fleecetäcke med brodyr senast torsdag... vet ni om något företag som möjligtvis kan fixa detta?

Sv: Täcke med brodyr snabbt!

Lillhästen i Stav, www.lillhastenistav.se brukar vara rätt haja på att fixa iordning brodyr osv snabbt om det behövs.
Fast jag håller nog med Asterix, du är nog lite försen t ute skulle jag tro...

Kolla telefonkatalogen och se om du kan hitta brodyr, brukar finnas ställen hyfsat nära som det bara är att ringa till/åka dit och göra det snabbt.
Hoppas du lyckas!!

Ska försöka hitta ett sånt företag, har ju ett täcke jag gärna vill ha broderat, men vet inte vart man hittar företag som broderar till privatpersoner... tack tack!

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka