täckestorlekar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 2 858
Svenskt halvblod, 170 cm cirka - 150-155
Svenskt halvblod, 148 cm - 135

ut i stallet med måttband å mät längden på han.. är de inte så man ska göra?? visst att alla täcken inte stämmer med storleken de utger sej från att vara.. men att mäta hästen är iaf va ja har gjort ¨de har funkat rätt så oki..

varmblod sto fd travare 168-grovt bygget. har 145-155 i täcken. endel merker kunne hun hatt 150 i, men det finnes sjelden.

sportsponni sto, 125- normal (unghest, utrent) har 115 ca i täcken. bucas i 115 er litt stort de fleste andre går.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 865
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
765
Senast: fio
·
Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
171
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka