Bukefalos 28 år!

Tänka på vid byggning av fasta hinder?

theJohanna

Trådstartare
Nu ska jag ta tag i det här har jag tänkt och bygga några fasta hinder.
Har ni några tips???
 
Sv: Tänka på vid byggning av fasta hinder?

Det jag själv har tänkt på är stockar och ev ett torrdike med en stock över men jag uppskattar all input/tips ni kan ge mig. :D
 
Sv: Tänka på vid byggning av fasta hinder?

Att de är rejält förankrade i marken är det första jag tänker på/väldigt stadiga om man ska göra flyttbara hinder. Samma med hur det är fastsurrade i "stöden" om man gör sådana hinder.

Kan du inte typ fråga närmsta banbyggare eller något :D
 
Sv: Tänka på vid byggning av fasta hinder?

Mmm... Det är inte omöjligt att jag gör det. Tänkte dock göra det enkelt för mig och fråga här. ;) ska testa och googla innan jag ringer någon. Men om någon annan här också har tips är de välkomna! :D
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 491
Senast: zarmino
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Lutten
·
Juridik & Ekonomi Hej! Jag undrar om ett privatlån kan påverka mig i mina fortsatta studier, där jag alltid tar fullt CSN. Om jag har tolkat det rätt så...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: lil-sis
·
Övr. Grenar Jag och min mamma har börjat tänka på att köpa häst. Grejen är att jag aldrig vet hur jag ska börja konversationen med försäljaren utan...
2
Svar
21
· Visningar
3 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp