• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Suprize
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 52
  • Visningar Visningar 3 302
Sv: Tågarp

Jag tycker också den e roligare var anmäld att rida den lätta men fickstryka mej:( sen jag opererad:(:(:(

Hur gick det för dig i NFM? jag glömde helt att titta efter er :angel:

Jag har iaf fått kvitto på att dressyrträningen har gett resultat, jag vann lördagens LB:1a :banana:

Så nu blir vi riktigt farliga i Tågarp :devil:

jag tror jag såg dig i hoppningen, men jag är inte helt säker :D

dressyren gick skit :angel: Hon var jättefin på framridningen, men sen slutade jag rida eller något inne på banan, så det gick inte så bra :p

Men hoppningen gick kanon! Kom tvåa i LCn, och hade kommit 3a eller 4a i LBn om hon inte hade halkat till i avtrampet på sista hindret, och petat med sig bommen. Så typiskt, den låg och vägde, och efter nån sekund rullade den av :mad:

Men jag är nöjd anyway! Hur gick hoppningen för dig?

Jag kom 4a i LCn. :)
Tog mig runt LB banan med bara en stigbygel halva tiden, ändån blev det bara 4 fel :p
Sen blev jag 4a i LC-kombinationen också!

Haha, kanske inte vår snyggaste runda, men ponnyn skötte sig bra iaf... Rivningen kom ju när jag försökte "hjälpa" för mkt :angel:

C, du rider D kom jag på sen :p

Kunde knappt gått bättre för mig :banana:

Första Lätt för mig alltså, började träna in programmet Torsdagen innan tävlingen :angel:
Men iaf, 62%, 57 straff och en 4e plats efter dressyren :D
Nolla i hoppningen, inte världens snyggaste runda kanske men ponnyn lyfte på tassarna bra :p, klättrade till 3e plats.
Terrängen också nolla, lite tvekan på första hindret man annars ingenting. En sekund på rätt sida om optimaltiden, fast jag hade glömt klockan hemma :)

Så jag slutade alltså 3a! Är Jättenöjd med lille ponnyn :love:

grattis! Såg din dressyr och din terräng, och han såg verkligen jättefin ut!!

Vi kom inte längre än till hoppningen :crazy: Hon som aldrig stannar annars vägrade på den vita oxern. Eller, när vi reda n mot det första gången så hoppade hon, men hon måste ha missat bakbommen, för när hon var över den första delen i oxern så bara släptte hon benen och kastade sig bakåt i landningen :crazy: Fick iaf över henne på fjärde försöket, men då var det ju för sent..

Ja, den stod lite lurigt, syntes inte riktigt att det var en oxer...
Då tror jag jag såg din hoppning, gick banan då :idea:

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 723
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 298
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 672
Senast: Roheryn
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
1 045
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S