Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I dagens läge med corona så tror jag att det finns ett gäng matställen som har take away. Borlänge är ingen stor stad så du har nog promenadavstånd till i stort sett samtliga restauranger? Hotellet kan säkert tipsa?Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Finns det nåt vettigt matställe för det i Borlänge?
Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Var bor du?Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Quality Hotel galaxen.Var bor du?
Jo men jag ville ha tips på om det finns nåt bra också.Du kan ju kolla vilka som har take away på Foodoras sida.
Tänkte att det gick o kolla vilka som fanns där och sen fråga här hur maten brukar vara på de ställen som ligger inom rimligt avstånd från där du ska bo.Jo men jag ville ha tips på om det finns nåt bra också.
Rekommenderar att INTE äta på Galaxen i alla fall. Broken Dreams ligger på promenadavstånd och rätt säker på att de kan ordna takeaway.Quality Hotel galaxen.
Det finns en sån där gatukiosk med thaimat nere vid friskis och svettis, de gör apgod mat! Osäker på öppettider dock och det är en bit från hotellet.Natt mellan lördag och söndag ska jag bo på hotell i Borlänge. Då jag vill vara ute så lite som möjligt bland folk tänkte jag köpa mat och ta med till hotellrummet.
Nänänä. Pizza köper man på VenedigFinns de vanliga snabbmatsställena som max chopchop osv, men vilka vanliga restauranger som har take away har jag dålig koll på. Lilla parken har god mat, men vet ej om de har helgöppet
Gällande pizza finns American take away som jag tycker är skitgott, men Haga pizzeria är bäst på vanlig pizza.
Har för mig att de börjat med det rätt nyligen pga coronaJa jag håller med om Basta! De har väldigt god mat! Visste dock inte att de hade avhämtning![]()