Tandborste

Mirre

Trådstartare
Vad har ni?
Har en OralB nu som iof är bra men som slukar batteri som tusan. Den är dessutom stenhård att ta isär när man ska byta batteri så måste be sambon varje gång

Jag har använt laddbara OralB sedan de kom och har varit nöjd genomgående, de brukar hålla åtminstone två år innan batterierna blir för trötta - och då har jag kasserat hela borsten, visst är det väl tekniskt möjligt att byta cellerna men knappast värt besväret.

Jag har en laddbar OralB som jag haft i... 4,5 år. Den börjar kännas trött (roterar som när batteriet börjar vara urladdat trots att den är fulladdad) så jag ska nog byta ut den inom kort. När den var ny hade den 28 min drifttid vid fullt batteri och kostade ca 500 kr.

Jag har också oralb. Dock laddningsbar. Haft den i två-tre år och tycker den fungerar utmärkt. Inga klagomål alls.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att min vårdcentral har fått sin chans nu och jag behöver byta. Min nuvarande vårdcentral gick jag till för att det var...
Svar
9
· Visningar
573
Senast: hundtant
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
8 870
Senast: Enya
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan... 2
Svar
30
· Visningar
3 639
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår