Tangel teaser

notanglemacadamia_250x250.jpg
Är en sådan vi har, kan inte svära på att det är samma märke men ser likadan ut.

Är nöjd med min, men mitt tålamod är det inte, de känns mer skonsamt, håret känns finare och ser nog faktiskt finare ut... men ehm ibland så har jag väldigt tjorvigt hår och då känns det som de tar 100 år att borsta ur med tangle teezer så då brukar det få bli min vanliga borste med träpiggar, sen så har jag tillräckligt med hår på golvet för att ge hunden päls iofs vilket jag inte hade haft med tangle teezer

Dottern har tunna hårstrån i mängder, så det tillsammans blir tjockt och ganska lättrassligt. På henne funkar den utmärkt! (Tack gode gud, eftersom hon är provocerande håröm)

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Rugge
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 933
Senast: Squie
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka