Tant busade idag...

Kira

Trådstartare
Är en tråkig tant som alltid försöker hålla på regler och bestämmelser. Och säkerhetsföreskrifter naturligtvis. Rider tex ALDRIG utan hjälm......
Idag var pållen min och jag ute på promenad i grimma-grimskaft. Hm. Det blev lite jobbigt efter ett tag eftersom jag råkade hitta den pulssnö som fanns att ta mig fram i. Ledsnade och hoppade upp på bästa kamraten, och så gick vi hem på det viset. UTAN hjälm. UTAN träns eller sadel.
Himla dumt gjort, men lite busigt:o
 
Sv: Tant busade idag...

Man får göra busiga saker tycker jag :)
Själv hittar jag gärna på bus.. Tänker aldrig på om det är farligt eller ej, bara om folk kan se det eller inte :angel:
 
Sv: Tant busade idag...

Ja det var dumt gjort, men jag har gjort samma sak så jag ska egentligen hålla tyst :crazy:

Jag brukade sitta upp och rida mellan hagen och stallet i bara grimma och grimskaft, utan hjälm istället för att gå 700 meter. Idag så har jag slutat med såna dumheter, men visst finns suget där ibland :o
 
Sv: Tant busade idag...

jag rider aldrig utan hjälm men iblan hoppar jag upp till o från hagen utan hjälm o bara grimma/grimskaft...(ca 200m)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Samma häst, samma övning – men ändå så annorlunda! Hade köpt på mig en markarbeteslektion till, och blev förvånad och glad när jag såg...
Svar
0
· Visningar
271
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
29 913
Senast: mackan
·
Övr. Hund Vet inte hur jag ska förklara riktigt, men idag träffade jag en person (som jag kännt innan, men inte träffat på 5 år), och som både...
2
Svar
36
· Visningar
3 482
Senast: lewellyn
·
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 945
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp