Tappat bort pass?!

L

linabergmer

Jag som överskriten lyder så jag jag tappat bort mitt pass, vad ska jag göra? Kan man få tag i ett nytt? Shit vad klantigt av mej!

Sv: Tappat bort pass?!

Vem har utfärdat passet?
Är nog lite olika beroende på just det. Enklast är nog om du hör av dig till det ställe du fått passet från. Tror inte att det ska vara omöjligt att få ett nytt men att det kommer att kosta en del och ta lite tid.

Sv: Tappat bort pass?!

Är det ett halvblod är det ASVH som utfärdar passen, sök efter deras hemsida, där står vad man ska göra för att få ut kopior.

Liknande trådar

Hästmänniskan Varför ska man egentligen skicka in passet då hästen avlider? Vad händer med det? Min häst finns inte mer men jag har inte orkat ta tag... 2
Svar
20
· Visningar
1 407
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 475
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 293
Senast: Soapbubble
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka