Tatueringstråden, del 4

1000005774.webp

Undviker den här tråden eftersom jag blir så sugen på att gadda mej. Nu känner jag att det är dags igen. Men jag har ett problem. Ett stort problem. Min tatuerare har slutat :cry: vet inte vart jag ska vända mej nu. Har ingen lust att åka till Göteborg eller liknande, utan vill ha nån ganska nära. Nån som har koll på bra men inte svindyra tatuerare i Västra Götaland? Jag bor i Herrljunga som typ ligger i mitten.

Och den här idag. Är inget superfan av Mumin och inte heller av fine line tatueringar men den här påminner om min mamma som älskar Mumin och den stilen, placerade den bredvid tatueringen jag har tillägnad min syster. Planen är att göra något som symboliserar min pappa där också sedan.

Bifogade filer

• IMG_0149.webp
    IMG_0149.webp
    29,2 KB · Visningar: 107
Går i valet och kvalet över en tatueringafundering.
Studion jag har gått till innan och äe supernöjd med har bokningsdag nästa fredag,

Motivet ska baseras på en nederländsk väderkvarn i ett hav av tulpaner, och på något sätt integrera min mor och far i detta motiv, utan att det är porträtt.

Går i valet och kvalet över en tatueringafundering.
Studion jag har gått till innan och äe supernöjd med har bokningsdag nästa fredag,

Motivet ska baseras på en nederländsk väderkvarn i ett hav av tulpaner, och på något sätt integrera min mor och far i detta motiv, utan att det är porträtt.

Spännande idé! Vet du var du vill ha den?

Smalbenet är inte alls farligt! Tycker det gör minst ont att tatuera kring ben (EJ revben).

Jag hoppas att det här stämmer för mig också, ska gå över en del beniga partier den här gången 🙈 Som det ser ut nu så kommer nästa tatuering att sträcka sig från ovansidan av foten, runt hela benet (insida lår 😬), upp över skinkan, dela sig i midjan och sträcka sig bak mot ryggraden och fram mot revbeben/ovanför navel.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
59 60 61
Svar
1 208
· Visningar
38 602
Senast: Lyan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 464
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
2 513
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar