Tåvärmare...

Russis

Trådstartare
Pak Heat (?) från B*rjes... Hur funkar såna? Är det bara att sätta fast dom på fötterna eller ska man värma dom eller nånting före? Ska man slänga dom efter användning, eller kan man ha dom flera gånger om? Är dom VARMA?

Sv: Tåvärmare...

är det ine så att man bara lägger dom i typ skorna o efter tre timmar eller vad det är så blir dom kalla o sen slänger man dom?fast jag är inte säker tyvärr.:)

Jag har ett par sånna, men inte här, dom är i stallet. Och jag tror det står som Tomaten säger.

Om du menar små påsar med nån slags sandliknande kemisk jox i så fungarar dom strålande! Skaka på dem och de blir kalasvarma och håller sig varma i ca 3 timmar. Efter användning är det bara att slänga.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 737
Senast: Enya
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 631
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 955
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka