Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Pak Heat (?) från B*rjes... Hur funkar såna? Är det bara att sätta fast dom på fötterna eller ska man värma dom eller nånting före? Ska man slänga dom efter användning, eller kan man ha dom flera gånger om? Är dom VARMA?
är det ine så att man bara lägger dom i typ skorna o efter tre timmar eller vad det är så blir dom kalla o sen slänger man dom?fast jag är inte säker tyvärr.
Om du menar små påsar med nån slags sandliknande kemisk jox i så fungarar dom strålande! Skaka på dem och de blir kalasvarma och håller sig varma i ca 3 timmar. Efter användning är det bara att slänga.
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...