JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Körning
Trådstartare
Trådstartare
Tjalfe
Startdatum
Startdatum
16 Apr 2007
Svar
Svar
4
Visningar
Visningar
956
Hörde några idag som stog och pratade om att tävla i tömkörning. Har aldrig hört talas om det. Finns det?
Det skulle ju vara perfekt för mej och min lilla tös som tömkör nästan varje dag
Är ju alltid kul att kunna tävla och sätta lite mål på det viset.
Sv: Tävla i Tömkörning?!
Gud va roligt
Vart hittar man dom här tävlingarna? Kanske kan hända att rasföreningen(shetland) annordnar sånna?
Hur fungerar det? Är det som med vanlig körning att det är presision och dressyr t.e.x?
Sv: Tävla i Tömkörning?!
tacktack
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
2
3
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 839
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 805
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 065
Hund
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg I veckan har jag varit funktionär på två olika uppdrag med FNH Värmland. Vi hade med två hästar till ett naturbruksgymnasium där det...
trassel
9 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Red ut med sällskap idag och han var så nöjd. Kunde gå först, men även galoppera bakom utan att ha panik. Men rätt stark blir han ute...
Marvin
17 minuter sedan
Svar: 865
Visningar: 68 352
Vård
Brunstproblem?
Ridning Jag hade inte vågat chansa på att detta berodde på brunst. Kolla upp hos veterinär, tycker jag. Kan minst lika gärna vara smärtrelaterat.
Sirap
22 minuter sedan