Tävla i Tömkörning?!

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Tjalfe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 956
T

Tjalfe

Hörde några idag som stog och pratade om att tävla i tömkörning. Har aldrig hört talas om det. Finns det?

Det skulle ju vara perfekt för mej och min lilla tös som tömkör nästan varje dag:love: Är ju alltid kul att kunna tävla och sätta lite mål på det viset.

Sv: Tävla i Tömkörning?!

Gud va roligt:love: Vart hittar man dom här tävlingarna? Kanske kan hända att rasföreningen(shetland) annordnar sånna?

Hur fungerar det? Är det som med vanlig körning att det är presision och dressyr t.e.x?

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
831
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 047
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 234
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka