Tävlat tidigare???

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Midnight_Rose
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 961
M

Midnight_Rose

Kan man ta reda på om min häst tävlat tidigare, har kollat de senaste 3åren tillbaka men om man vill få resultat ännu längre tillbaka??:confused:

Hästen jag har är speciell och har tyvärr varit hos för många idioter, hon har ingen stam och det verkar hopplöst att hitta någon som vet något om henne från 98 och bakåt...:devil:

Sv: Tävlat tidigare???

Man kan gå in på ridsport, men då hittar man bara resultat från regional tävling och uppåt, man kan googla och så kan man fråga tidigare ägare... :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 093
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
790
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 119
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025