Tävlingar!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Norrberge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 914
N

Norrberge

Ska väl någon gång framöver börja tävla. Kan ingen skriva här om allt från anmälningar, ryttarlicens, poäng och allmäna tips.. Ska väl börja med klubbnivå.. Allra först behöver jag ju en häst, men allt annat kan ju vara bra att veta endå!! Om ni vill veta vad jag letar för häst kan ni kika in på min profil!

Sv: Tävlingar!

Kika in på SIFs hemsida, under sport finns mycket läsvärt. Där kan du också tanka hem FIPOs svenska tillägg.

Kolla också din hemmaklubb, många av lokalklubbarna har mycket tips och info om tävlingar. I väntan på häst kan du ju besöka, eller hjälpa till vid nån tävling för att se allt irl.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 585
Senast: Mirtai
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 480
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 094
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka