Tävlings mapp

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare amor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 484
Sv: Tävlings mapp

Licensbricka (både för ryttare och häst), grönt kort, gärna medlemskort från din klubb, vaccinationsintyg, mätintyg, chipnr, om det är ponny. (Vi har hela passet i tävlingspärmen, eftersom både vacc. mät och chip står där i)
Jag brukar dra ut anmälningskvittot och lägga i så jag har med till aktuell tävling, och ev. kvitto på betalning. Det underlättar när man kommer till sekrtariatet om det skulle vara nåt fel.

ursäkta trådkap men behöver man ha ägarbevis på tävling?

jag har alla typ av papper med mig, man vet aldrig som sagt... har dom i en tävlingsmapp (en agria) även en penna och tävlings nr skylt till hästen, finns med som reserv.

Jag tycker du ha fått bra svar men det är ju alltså hästens och ryttarens handlingar som krävs för att få starta som är lämpliga att ligga där. Vad som krävs för papper beror t.ex. på om du tävlar häst eller ponny och vilken klass det gäller.

Tycker du har fått bra förslag om att ta med en extra nummerbricka med till hästen, jag skulle även rekommendera att medtaga egna TR till tävling, man vet aldrig när man behöver de och det kan ju vara en trygghet i sig om man blir osäker på någonting eller det uppkommer några oklarheter.

litet tillägg i den här tråden,

vet någon vart man kan köpa bra tävlingsmappar? :D allt utom h''ks, tack. :angel:

Jag tror du kan köpa tävlingsmapp hos ditt försäkringsbolag o/e i ridsportsförbundets shop.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 602
Senast: Mirtai
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: Blyger
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka