tävlingskavaj!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare l_isa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 609
L

l_isa

nån som har nå bra tips på en snygg tävlingskavaj?
gärna grå eller randig, men dom klassiska färgerna svart och marin duger också;)
skulle vela ha en kavaj som är figursydd, och som gärna har lite elasticitet.
hööks randiga kavaj har jag redan testat.beställde en sån men usch så oskön den var. den kändes så bylsig och den hade dålig passform.
men i katalogen såg den så snygg ut!

Har kollat lite på en cavallo grunox och på pikeur kavajerna.
nån som har nå åsikter om dem?

skulle vara kul att höra vad andra har att säga:-)

Sv: tävlingskavaj!

Jag har en Pikeur Epsom marinblå. skitsnygg :love: sitter bra och den går och tvätta i maskin! kostar 1495:-
pikeurkavaj1.jpg

sen finns den även i grå ull men då kostar den 2295:-
epsomullgra.JPG

men den alldra snyggast är John Whitaker Gammon Classic, men dom kostar så j*vla mkt 3290:- men dom finns i så många fina färger, grå, grårandig, marinblå m ränder.. :love:
cinder-classic.jpg

Jacson har en grå, jättesnygg kavaj! :love: Hur passformen är kan jag inte uttala mig om då jag inte provat den ännu. Men priset var kalas: 600.-!

//Alice

Köp john whitaker..jag har 2..dom e asbra!!!

vart säljs jw kavajerna på internet?? vill se på dem å läsa:p

Jo jw är ju skitsnygga, men jag vet inte om jag ids punga ut över 3000 på en kavaj:/
men en pikeur har jag faktiskt tänkt på. finns som inge hästaffär här i närheten så om jag ska prova en sån måste jag åka 12 mil, och dessutom har nog hästaffärn där gått i konkurs...
så jag får nog beställa en och prova, och passar det inte så får man skicka tillbaka.

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Ja, jag står i shoppingdjungeln och velar ;) Min tävlingsgarderob är i behov av en uppdatering men jag känner mig villrådig. Ridbyxor...
Svar
3
· Visningar
1 714
Senast: Zebban
·
P
Utrustning Jag tycker det vore kul om tävlingsfolket, ja åtminstonde nån ville sticka ut lite och inte ha den klassiska svarta sammetshjälmen, den... 2
Svar
27
· Visningar
3 333
Senast: palle
·
Utrustning För det första: Skicka in bilder på er själva i tävlingskavaj med tillhörande tävlings outfit! Sedan vill jag gärna ha färgtips...
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: Nikkiizen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka