tävlingslicens

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare PonyHestNrII
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 855
P

PonyHestNrII

Kom bara och tänka på det nu, det finns ju bara seniro och junior (eller?) licenser, men vilken ska Young rider folket ha för licens då?:confused:

Sv: tävlingslicens

from det år man fyller 19 måste man lösa seniorlicens om man tänker starta reg. eller högre. lokallicensen kostar lika mkt oberoende av hur gammal man är.

måste bara fräscha upp minnet lite. Visst får man tävla lokal om man har senior/junior licens. Jag menar alltså att om man löst senior men sen kommer på att man vill tävla lokal?

Ursäkta trådkapning

javisst får man det.
lokallicensen kom väl till för att de som BARA vill tävla lokal inte skulle behöva lägga ut 550/825 spänn för ngt de inte utnyttjar

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ansökningsdatumet till A-tränarkursen förlängs till den 16 juni. Anledningen är att de vill att så många som möjligt ska ta chansen att...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: Gunnar
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka