Tävlingsschabrak!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TotallyLost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 833
T

TotallyLost

Hej Hopp! Jag funderar på att köpa ett till tävlings schabrak inför årets tävlingar. Så man har lite att byta med!
Är det ngn som har några bra tips?
Kravet är att det ska vara vitt gärna med blått el guldkantband (inget måste) samt till en dressyrsadel! 1000- :bow:

Sv: Tävlingsschabrak!

säger oxå equlline..mina har hålli både färg och from kanon
top sport har oxå fina och bra kavlite dock vet jag inte rikigt hur mycket utrbud de har när det gäller färger..

Mias har oxå jättesnygga schabrak,har dock aldrig hft ngt själv så kavliten vet jag inget om,...men de syns ju överallt så de borde ju bara bra

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar... 2
Svar
24
· Visningar
1 059
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 020
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka