Tavlingsskap

Darby

Trådstartare
Jag ar pa jakt efter ett praktiskt och hallbart tavlingsskap. Vilka marken finns det nufortiden?

NordBox-arna är väll populärast i plast...kostar ca 4500kr nya....

Jag vet inte om Stable Ace tillverkas än, gjorde de för nått år sen å dom är toppen.

Kostade då 3500.

Tack for tipsen! :)

Jag vill helst ha ett av plat om det gar att fa tag i. Funderar pa om Stable Ace aven gick under namnet Stabelaze? Gjorde lite sokning pa natet och det verkar vara tunnt med skap pa internetbutikerna...

Stabelaze skåpen är jätte bra!! Hade ett sånt till sköthästen jag ahde förut och det var kanon..gillar också de i plåt mycket bättre änn plastskåpen.

De va jag som stavade fel...stableaze ska det ju vara...är super nöjd med mitt... :love:
funderar på ett till nu när jag ska skaffa en häst till...

Har du en bild eller nåt eller rentav en webbadress? Jag känner inte till dom skåpen men blir jättenyfiken!
Tack på förhand!
/nocke

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 980
Senast: Görel
·
Utrustning Ändrad av Gunnar: Konsumentverket har hört av sig till mig om att informationen som publicerades här hade någon form av felaktighet i...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: MiniLi
·
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 423
Senast: MiaMia
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka