Jag måste införskaffa mig en eller flera nya skjortor till årets tävlingar, så nu undrar jag; var får man tag i enfärgade sådana? Jag sitter här och funderar på att beställa från en vanlig hederlig klädbutik, men dessa brukar ju vara ganska korta i modellen, och jag vill inte att de ska glipa om man har de instoppade i jeansen (vilket är snyggast, annars kan det se så slarvigt ut)
Sen måste jag ha tag i en hatt. Någon som kan rekomendera? Det är inte långt kvar till första tävlingen nu, och jag har bara en stråhatt att rida i!
Jag vill ha en svart filthatt tror jag, men den behöver ju inte kosta allt för mycket.
Visa gärna bilder på era tävlingskläder! Och hällst skjortor då! Men allt annat är välkommet också
Jag behöver massor med inspiration! Nån som vill tipsa om färg? Min häst är Palomino och jag har rött hår.... Ja. Ös på bara!

Sen måste jag ha tag i en hatt. Någon som kan rekomendera? Det är inte långt kvar till första tävlingen nu, och jag har bara en stråhatt att rida i!
Jag vill ha en svart filthatt tror jag, men den behöver ju inte kosta allt för mycket.
Visa gärna bilder på era tävlingskläder! Och hällst skjortor då! Men allt annat är välkommet också