tussilago1

Trådstartare
Ska flytta till en ny lägenhet och jag skulle gärna vilja hänga upp någon fin tavla med häst/hästar på väggen. Har letat lite men hittar inga. Någon som har tips?

Sv: Tavlor

Vad för slags tavla?

Society6.com har jättemånga fina affischer man kan rama in och sätta upp. Vet inte hur mycket de har med just hästar, men det mesta brukar finnas. Sök på häst så kommer du nog få upp massor av resultat.

Sv: Tavlor

När jag har råd ska jag beställa nån tavla av Bev Doolittle (inte ett original alltså, det har man väl aldrig råd med).
Älskar hennes bilder, fick en bok med hennes bilder i julklapp.

Här ser du några: Här

Liknande trådar

Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: lytesout95
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 463
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
678
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
920
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka