Bukefalos 28 år!

tecken på att tiken ska löpa?

sireen

Trådstartare
Jag har en phalene tik på 1.4 år, hon hade sin första löp i Maj i år, så det börjar väll bi dax för andra löpet snart.
tränar agility, vilket hon alltid tycker är kanon skojj och hon ger alltid allt på banan!:) men nu senaste 2-3 veckorna har hon blivit...loj,"nosig", och allmänt ointresserad, inte alls samma Sally som annars, hon tycker inte ens träningen är rolig verkar det som. Min fråga är, tror ni hon ska börja löpa snart? är det normalt att dom visar det redan några veckor innan? tacksam för hjälp och svar!:laugh:
 
Sv: tecken på att tiken ska löpa?

om man omformulerar frågan då och säger, vad ger din tik för tecken innan hon ska löpa?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 482
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Molly är min första tik någonsin, och jag blir aldrig klok på hennes löp! Hon får alltid som en vit/gul flytning efter löp, och det har...
Svar
15
· Visningar
10 172
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hjälp! Behöver råd och stöttning gällande min trettonåriga tik Tuva. Hon har alltid varit en lugn och harmonisk hund som haft svårt att...
Svar
13
· Visningar
2 420
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 268
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp