Telefonlista SE

MittNyaJag

Trådstartare
Jag och sambon köpte nya mobiler igår, SE, w302.

Men vi blir inte klok på telefonbokenboken!!

Dels försvann organiseringen som fanns på den gamla telefonen, (SE båda två...) alltså, där man kan ha flera nummer under samma kontakt, på min telefon kom det att stå /m eller /h efter namnen till nummren, sambons kontakter fick extra nummer bakom, typ 1, 2 osv...

Dels så har varje kontakt fått ett extra litet nummer! typ 0305, 0306 osv. Raderar man detta nummer raderar man hela kontakten!
Vad tusan är det om?

Nu blev det snabbt. Skrikande bebis. Någon som har en aning om någonting iaf?

Sv: Telefonlista SE

SIM-kortet är inte lika intelligent som telefonen. Försök att synka över kontakterna från gamla telefonen med en dator och Outlook t ex. Lägg därefter tillbaks dem in i de nya telefonerna.

Eller skicka via Bluetooth, direkt mellan telefonerna.

I menyn på min telefon gör man så här:
Kontakter - Alternativ - Avancerat - Skicka alla kontakter - Via bluetooth

Är det SE till SE är det absout lättaste blåtanda över. Supersmidigt, gjort på några minuter.

Mitt dilemma är ännu olöst, och det ser ut som vi får sälja våra nya Samsungtelefoner eftersom vi inte kan få över telefonboken från SE till Samsung. År 2009. Jag är INTE imponerad.

inte jätteimpad av dessa telefonerna geller, vi har ännu inte lyckaats få in smileys i sms:en. Vare sig på de vi skickat eller fått.
Däremot går de att infoga i ex. kalenderanteckningar!!

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 004
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 874
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 303
Senast: LovingLife
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 613
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka