Termometer visar HH.H grader

kolblakkur

Trådstartare
Är det någon mer som har en sån här termometer och vet varför den visar HH.H grader utomhus? Har precis köpt och satt den på plats.
 

Bifogade filer

  • BC1BDCC1-3E85-4877-8FBF-A5D4F8C42521.jpeg
    BC1BDCC1-3E85-4877-8FBF-A5D4F8C42521.jpeg
    129,8 KB · Visningar: 16
Är det någon mer som har en sån här termometer och vet varför den visar HH.H grader utomhus? Har precis köpt och satt den på plats.
Om man googlar får man många svar som verkar mena att det kan bero på dåligt/dåliga batteri/-er. Kanske testa med nytt/nya? (om du inte redan har gjort det förstås :) )
 

Liknande trådar

Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 590
Senast: Badtz Maru
·
Kropp & Själ Är värmen på? Skriv gärna om ni har sån värme ni "bestämmer" över själva eller om den slås på av nån annan. Jag har nog en ovanligt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 430
Senast: tanten
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
374
Senast: tott
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp