Terracotta?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gizoba
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 005
G

Gizoba

Jag tänkte att jag skulle ha terracotta/rost färgade täcken till min ena häst.Har hittat ett tjockt fleece/pile täcke i rätt färg.
Hjälp mej med förslag att hitta ett stalltäcke och ett vanligt fleecetäcke med!
Har sett ett stalltäcke någonstans i typ rost/tegel men tappat bort var!

Sv: Terracotta?

Hmm, jag måste vara blind..hittar bara i 165 cm. Min häst drar 135 cm så 165 kan bli lite stort:smirk:

jag har ett shires ofodrat regn täck mä halvhals, det är terrakotta :) fast innetäcken vet jag inte, men havregryn är en hel terakotta serie (BR)

Havregryn är en hel terracotta serie?:confused:? Är det en kod för något eller förstår jag inte svenska längre:smirk:

I min lokala ridsport butik har dom hansbos terracotta stalltäcke i alla olika storlekar. Du kanske kan ringa hansbo och fråga om dom kan ta hem ett åt dig?:)

Jag tror jordgubbsskit menar havregryn här på buke. ;)

Terrakotta fleece finns hos Busse också :) Jag har tyvärr ej fått hem mit tännu med hals.

Finns både med hel hals och utan hals. PM.a om du vill veta vem som säljer.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 845
Senast: ildiko
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka