Teutonia fun!?

M

Magendy

Är sugen på att byta ut min emmaljunga cc mot en teutonia fun. Så nu undrar jag om det finns någon här som har en eller har haft en fun?
För och nackdelar med den?
Fungerar den bra även på grusvägar eller är det bara en asfaltsvagn?
 
Sv: Teutonia fun!?

Jag har, och är nöjd med den. Jag kör den överallt, och enda gången vi har problem är när det är oplogat och snö. Du är den värdelös, annars är den toppen jämt:)
 
Sv: Teutonia fun!?

Jag har en cosmo men de är ju nästan samma... Nu har jag ju bara provat i fint väder... Är supernöjd!!! Så smidig att asa rundor på. Men ska man dra den baklänges är hjulen inte roliga olåsta ;) Låsta går bra. O i sittdelen är ju suffletten så lång att jag tror att det kvittar. Jag har bara använt liggdelen.
Men vagnen jag har i stallet är faktiskt skönare att köra på grusväg med...
Dock inte illa med teutonian heller....
 
Sv: Teutonia fun!?

Börjar tycka att emmaljungan är tung och framförallt tungstyrd med 4 fasta hjul. Har en bebis som dessutom väger en hel del, så min nacke och axlar börjar kännas av. Får ta en tur till barn affären, provköra och jämföra lite mer.
 
Sv: Teutonia fun!?

Min "lilla" bebis är än så länge bara 4 månader, så en ren sittvagn är inte aktuell. Han har växt ur liggkorgen till emmaljungan och därför behöver jag inom de närmaste veckorna byta till sittdelen. Med sittdelen bli vagnen tyngre...

Har en ren sittvagn åt bebis storasyster men vill såklart inte ha en 4 månaders framåtvänd.
 
Sv: Teutonia fun!?

Jag älskar min teutonia fun, men lämplig på grusväg, de beror väl på hur grusvägen ser ut. Grusvägarna här hemma inga problem, över vår stallplan som är typ som...makadam....Stuttsar Tilde som en boll i vagnen så man får köra jääääääätte sakta.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi letar andra babyskydd till våra arvingar. Med insikt om att de allra flesta bara har erfarenhet av just den enda produkt de själva...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 544
Senast: Manji
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 442
Senast: Jeps
·
Småbarn Idag har vi varann vecka med byte på måndagar. Fungerar bra då barnen har koll på "mammavecka och pappavecka" och det passar bra med...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: SaraXX
·
Hemmet Sitter och funderar på om man skulle byta gamla trötta tätningslister mot ullsnöre istället för silikonlister. Jag har fem fönster i...
Svar
7
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp