the difference träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare bootzie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 681
B

bootzie

har ni provat ett sånt och gör de nån skillnad? kan ni skriva hur hästen var före och efter?

Sv: the difference träns

Har inte provat det själv men är lite nyfiken på om det är nån skillnad så jag puttar upp lite :)

Sv: the difference träns

Jag trodde att min känsliga häst skulle bli överlycklig över detta träns men icke. Han vill inte sitta fast så som man behöver spänna det under ganascherna...
JAg har tyvärr inte så mkt att säga om det. Mer än att det ser töntigt ut när man inte spänner det på plats... Men han gillar det när det ligger med pannbandet långt fram och nackstycket på "rätt ställe" om man tänker vanligt träns... ;)

Alltså- mitt köp var onödigt... Finns att hyra i vissa ridsportbutiker- det kan vara ett tips kanske.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka