Thidemanschabrak?

Pazuzu

Trådstartare
Ja, vad är det för speciellt med ett sådant?

Det finns på bild här, men jag tycker det ser ut som ett vanligt allroundschabrak.:confused:

Sv: Thidemanschabrak?

Det är ju inte helt omöjligt förstås.:idea: Fast iofs verkar inte de andra grejerna gå under något märkesnamn, så det är lite mystiskt måste jag säga. Jag får nog studera det närmare i butiken imorgon, för att stilla nyfikenheten.;)

Jag kan svara på det imorgon då jag ska dit då.:)

Du hade rätt, det var ett märke.

Själv hittade jag inga i den gigantiska högen, men när jag stod i kön var det en före mig som hade ett, vars lapp hängde ur korgen och av vad jag såg hette tillverkaren Thideman. Konstigt nog såg det ut som det schabrak i reklamfoldern som inte kallades för Thidemanschabrak... Nåja, nu vet jag iaf hur det ligger till.

Liknande trådar

Utrustning Är Fir-Tech Allroundschabrak m. Elastiska Band lika bra som Equiband Pro System?
Svar
6
· Visningar
485
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 946
Senast: Görel
·
Utrustning Hei, Er det noen som har disse og som kan legge ut et bilde på hvor mye de utløser/åpner seg? Finner ingen info på nettet.
Svar
13
· Visningar
552
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka