Tidningen Brukshunden

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare glee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 170
G

glee

Den ska man väl få om man är medlem i Brukshundklubben?

Jag har gått kurs för brukshundklubben och när jag betalade den betalade jag också för att bli medlem. Då borde jag väl få Brukshunden, men jag har inte fått ett enda nummer? :confused:

Sv: Tidningen Brukshunden

Visst skall du få tidningen. Ta och kolla med den som är medlemsansvarig i din klubb när han/hon rapporterade in nya medlemmar (för jag antar att du är en sådan) till SBK.

Ok. Jag borde ju ha fått åtminstone något nummer nu, det var i april jag blev medlem.. Ska kolla upp det där.

Av någon andledning så verkar det vara krångel med just brukshunden. Jag har hittils inte lyckats fått något nummer, men min svägerskas familj där två döttrar oxå är medlemmar får tre ibland fyra tidningar varje gång...

Oj, konstigt.. Har du pratat med någon på brukshundklubben om det?

Jag har mailat nu iaf, får väl se om de svarar eller om det dyker upp någon tidning.

Jag får min tidning, alltid fått. Sen tycker jag inte att det är så mycket att hänga i granen, haha- Så insatt var jag.

Nej det kanske det inte är.. Jag har aldrig läst tidningen och är det så att den bara handlar om bruks så är den nog inte så intressant för mig. Men eftersom jag betalat över 300 kr ska jag ha tidningen ändå! :)

Jo då jag brukar stöta på dem då och då ang tidningen och de ska kolla upp det men sen händer det inte så mycket mera... Som tur är är deras kurser ialla fall väldigt bra! ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 376
Senast: Capybara
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 302
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 484
Senast: Tiger tok
·
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 586
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31