Tidningspapper som strö?

Sv: Tidningspapper som strö?

Du kan ju alltid fråga på banker o dyl, de blir jätteglada över att bli av med sitt strimlade "skräp" :idea: Annars vet jag faktiskt inte någon leverantör..

Kan ju bara tala om att jag försökt just detta och det är ett rent H-e att mocka i, visserligen är det miljövänligt men jag gör aldrig om det misstaget!!!!

Möjligtvis att tidningspapper skulle vara bättre eftersom det faller sönder lättare, i mitt fall var det just kontors'tugg' och sånt papper går inte sönder direkt när det blir blött.

Jag håller inte med,jag tycker att det är det lättaste att mocka i. men man bör använda spade istället för grep. det är så många fördelar med papper det dammar inte, pisset sugs upp helt å hållet, det är mjukt att ligga på

Jag håller inte med,jag tycker att det är det lättaste att mocka i. men man bör använda spade istället för grep. det är så många fördelar med papper det dammar inte, pisset sugs upp helt å hållet, det är mjukt att ligga på
Lätt är det väl iom att man får ta ut det mesta... Och mjuk blir det, det kan jag hålla med om men hur mycket får man inte ha i boxen då? När vi hade det till en sjuk häst fick man ha i rätt många balar innan det blev nåt ordentligt att ligga på och sen lägga in ny varje dag! :crazy:

Liknande trådar

Hemmet För så använde man gamla tidningar till allt möjligt. Numera så läser jag tidningen digitalt. Så vad använder man i stället för...
Svar
13
· Visningar
619
Senast: Jamtland
·
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Ajda
·
Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
427
Senast: cute_beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka