Kamomilla Trådstartare 7 Sept 2006 #1 Då ska jag och vovvan åka några mil norrut på lördag. Någon annan som ska dit och ställa eller bara kolla?
Då ska jag och vovvan åka några mil norrut på lördag. Någon annan som ska dit och ställa eller bara kolla?
Kamomilla Trådstartare 9 Sept 2006 #2 Sv: Tierp 9/9 Då var vi hemkommna från utställningen! Denna gången gick det dock uruselt Trea av tre tikvalpar..... Men men, det är bara att ta nya tag och ladda inför nästa utställning, om blir debut i officiell klass i Växjö i november.
Sv: Tierp 9/9 Då var vi hemkommna från utställningen! Denna gången gick det dock uruselt Trea av tre tikvalpar..... Men men, det är bara att ta nya tag och ladda inför nästa utställning, om blir debut i officiell klass i Växjö i november.
R8n 9 Sept 2006 #3 Sv: Tierp 9/9 Va... var det hundutställning i Tierp idag? Vart då? Det missade jag helt och hållet, och jag som skulle gå och titta
Sv: Tierp 9/9 Va... var det hundutställning i Tierp idag? Vart då? Det missade jag helt och hållet, och jag som skulle gå och titta