Tillfälligt stängd för sen anmälan eftersom urval pågår

Vitavi

Trådstartare
Jag har klantat mig lite inför hösten och skulle behöva läsa en distanskurs för att få ihop det.
Just nu står det ”Tillfälligt stängd för sen anmälan eftersom urval pågår” på de flesta kurser. Finns det då hopp att de öppnar för sen anmälan senare? Någon som har koll?
 
Du får nog helt enkelt vänta och se ifall det finns platser över när man tuggat igenom alla anmälningar.
 
Jag har klantat mig lite inför hösten och skulle behöva läsa en distanskurs för att få ihop det.
Just nu står det ”Tillfälligt stängd för sen anmälan eftersom urval pågår” på de flesta kurser. Finns det då hopp att de öppnar för sen anmälan senare? Någon som har koll?

Det kan öppna igen. Men det säkraste svaret får du nog om du kontaktar den aktuella skolan, det borde finnas någon antagningshandläggare som har koll.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: malumbub
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
22 23 24
Svar
462
· Visningar
12 394
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 354
Senast: Jeps
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 435
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp