Tina Hansen är Sveriges bästa ridskoleelev

(Lokaltidningen) När det var dags för final i Sveriges ridskolemästerskap på Strömsholm gjorde Tina Hansen från Viarps kör- och ridklubb sin bästa insats någonsin. - Detta var väldigt överraskande. När det var distriktsfinal och kval till denna final så var det knappt att jag gick vidare, så jag hade inte räknat med...

Läs mer...

Sv: Tina Hansen är Sveriges bästa ridskoleelev

Detta gillar vi massor! Både jag och min häst är uppväxta på Viarp så självklart höll vi tummarna för våra underbara tjejer :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok De människor som varit workawayers hos mig under sommaren har varit av 4 olika nationaliteter. Ibland har kulturskillnader blivit...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Av någon outgrundlig anledning har jag anmält mig till en hopptävling som ridskolans ridklubb anordnar. :) Jag har aldrig tävlat förut...
Svar
0
· Visningar
681
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Lokaltidningen) Tina Hansen och Annie Lennartsson har tagit sig till final i ridskolemästerskapet i Sverige. Trots nervositet och...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 875
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka