Tips för täckes fanatiker och andra

jag har varmblod och inte fullblod(trav) och självklart finns det skillnader mellan raserna... :crazy:..och även mellan individerna...duschar du din häst 3-5 ggr i veckan då den gjort hårda arbetspass och samtidigt låter den gå ute utan täcke mitt i vinterna så ifrågasätter jag faktiskt sådan hästhållning....då är man allt, utom för det naturliga hos hästen
Varför gå till ytterligheter ...det finns hästar som faktiskt behöver täcken, sen finns dom som inte behöver...för det behöver man inte överdriva åt nåt håll
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
994
Senast: Jerseyite
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 912
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp