Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det fungera att leka kortare stunder bara så att du får igång honom och sen lugnar ner honom?
Kl
Är något fel på ljudet på min dator så jag hörde inte vad han sa, gav han några bra tips?
Jag har faktiskt sagt ifrån de gånger min galning leker för hårt. Han får jättegärna bita lite i jackan men när han går på blottade handleder gör det förbaskat ont. Jag har varnat med rösten, blivit lite strängare och sagt "lek fint" och så har jag dämpat leken något för att han ska få chans att gå ner några varv, även om jag har fortsatt leka.
De gånger jag inte har nått fram så har jag gett igen på hundvis med riktigt rejäla tacklingar, på samma sätt som en hund som säger ifrån gör. Det har dämpat det med men sedan har vi kört på igen och visat att "no hard feelings".
Det blir isåfall en lek på cirka en halv sekund! Har går igång som en kobra hugger! SCHMACK! Stenkul ... tycker han! (Han är SNÄLL men hajjar inte att det gör ont...)