Tips om hobbies

kolblakkur

Trådstartare
Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och hundträning är inte aktuellt då hon inte gillar det. Jag läser en del, men det går i vågor.

Jag behöver dock aktivera mig, både fysiskt och i knoppen!

Vad kan ni rekommendera? Saker jag tycker verkar kul: paint by numbers och att dreja.

Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och hundträning är inte aktuellt då hon inte gillar det. Jag läser en del, men det går i vågor.

Jag behöver dock aktivera mig, både fysiskt och i knoppen!

Vad kan ni rekommendera? Saker jag tycker verkar kul: paint by numbers och att dreja.
Släktforskning såklart :D!!

Min pappas sida är redan gjord, ska förhöra mig om hur det är på min mammas sida.
Redan gjord - hur då :) ? Släktforskning kan i princip ALDRIG ta slut! När jag började var jag mest intresserad av att gå snabbt bakåt i släktleden så långt det gick, men nu sitter jag och pillar med detaljer och försöker ta reda på så mycket som möjligt om folk som intresserar mig lite extra :)!

Redan gjord - hur då :) ? Släktforskning kan i princip ALDRIG ta slut! När jag började var jag mest intresserad av att gå snabbt bakåt i släktleden så långt det gick, men nu sitter jag och pillar med detaljer och försöker ta reda på så mycket som möjligt om folk som intresserar mig lite extra :)!
Ja, alltså man har redan grävt fram det som fanns på min pappas sida av släkten, blev en hel ”bok” av det. Det var tydligen någon annan på den sidan släkten som hade det som intresse.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av... 11 12 13
Svar
249
· Visningar
31 008
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka